Babo Goes Sex And The City!

Lol. Igår på roasters satt vi och snackade om sex and the city lite, och babo var MEGAinvolved. Det var så HIMLA kul. Babo som är så himla cool (tror han) är helt inne i sex and the city. Och vi satt där och snackade och så kom jag på en jättebra idé! Bilden nedan :D hehe. Jag är en kvinna som håller mitt ord. Jag sa ju att jag skulle blogga om det :D

Här är då babo i sin drömvärld: (Linns bild på Babo)





in his dreams

I tankebubblan står det:
Ååh, det kommer inte fler avsnitt. Filmen var ju dock KUNG!
Det var lite jobbigt när jag grät då Carrie slog Big med blommorna....
Linn bara skrattade. Ibland är hon så okänslig.
Fan. Fan. Fan. Jag vill ha mer. Måste köpa boxarna för lönen!
Vem vet? kanske kommer de ångra sig och spela in fler avsnitt? SMID!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha så jävla söt!

2008-09-23 @ 18:23:14
Postat av: Anonym

fan nu är det officiellt

2008-09-25 @ 14:00:35
Postat av: nicci

haha att det då är ^^

2008-09-25 @ 14:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0