challalaaah

Igår presenterade jag mig som Björn i telefon till en kund. Tack och lov så blev han inte sur på migutan skämtade tillbaka och lurade mig vad han hette osv. Det var skönt. Tycker om trevliga och glada kunder.

Jag fick sluta en timme tidigare igår också. Wiie. Obet dock men värt. FÖr jag saknade zak och var allmänt less på att jobba. Haha. Och längtade efter att spela Spore. Och jag spelade ett bra tag. Kom till någon ny planet eller nåt. Och gjorde om min gubbe. Nu är han söt rent av. Liknar typ crazy frog. Iiieh.

Today is fikaday igen, nya sötisar idag. Stina och Emma. Och kanske Elin? :) Det blir meys peys.

Och Stina, NEJ. Dom var inte alls lika goda. Dom smakar inte alls som jag vill :(


Kommentarer
Postat av: Stina

Men sluta nu att gnälla. Du har väl aldrig varit kräsen? Men om det nu var så hemskt som du säger får du ju iallafall äta gott fika på Roasters idag. Det är ju alltid nåt.

2008-09-25 @ 13:22:18
URL: http://israfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0