Date.

Japp. Idag ska jag på date. Med en av världens bästa. En av de tre bästa tjejerna jag vet. Nämligen Stina. Hon är en underbar rar söt prick. Och idag ska vi feeeeeeeka. :D Wihoo.

En av de tre bästa.... Japp. En av de tre bästa. Har dock ingen placering på er. För ni är helt enkelt bäst på era olika vis. SÅ ni alla tre är delade 1:or för mig, bara på fruktansvärt olika vis.

Love it.

Jag var och lunchade med min fina baby idag. Han hade haft körlektion, och precis när han skrev ett sms hade jag lunch. Så passande för lite pizza. :D

Jag saknar honom direkt han far. Japp, jag är en fjant.

Kommentarer
Postat av: Stina

Du är lätt en etta på min lista också! Helt enkelt bäst :)

2008-09-30 @ 00:29:44
URL: http://israfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0