Helgens händelser!

I fredags var det då överraskningsfest för emelie. Hon blev så glad, och det var så värt. :D Hon förthänar det. Sen fick man reda på lite tråkigare rykten, men men. Alla får tro som dom vill. Jag vet vad som är sant. Och det viktigaste är att mina närmsta också tror på mig, och vet vad som är sant.
Alla dummisar for, stackars emelie, förutom jag och zak. Vi stannade tills Björnen kom, så hon slapp vara ensam på sin egen fest som alla lämnade WAY to early. Taskmörtar. Nåja, vi hade trevligt. Stina och Simon var också kvar ett tag efter alla, men jag ser ändå mig själv och zak som dom finaste hjältarna. :D Och det var en skön prommis hem till stan sen vid halv tre på natten. No regrets!

Sen i lördags sov vi lääänge, gick och shoppade oreos. :D Och sen skilldes vi åt för att käka med våra egna familjer. Sen på kvällen for vi till zak och såg Shrek 2 :D Love it!

Igår var bara en slappdag typ. Jag bakade äggfri kladdkaka åt mig självm och lindhammar familjen. Hihi. Jag är ändå GANSKA duktig på att baka.


Jag saknar min söta sjukling som antagligen ligger och sover nu.
Min söta DLM. Goda Fizzyflaska. Heta snygga bf.




Kommentarer
Postat av: Stina

Du är då så söt du. Ser fram emot vår fikadejt :)

2008-09-29 @ 14:30:22
URL: http://israfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0