Hemma!

Resan har varit helt underbar. Har haft riktigt kul, och har gjort en del saker jag aldrig trodde jag skulle. Resan har bara gett gott. Typ :)
Vi hann med 10 länder, och ännu fler städer. Mina favoritställen var Amsterdam och grekland som land. Eller så tycker jag bara om grekland just för att jag alltid velat dit. Men allt var bra för att jag hade Zak med mig. Han är bra.
Vi har haft det super.

Blev tagna av polisen två gånger på mindre än 24 timmar, i två olika länder! Ena landet ville dom hjälpa oss, inte konstigt, för vi var i SÄMST-bryssel i SUNK-belgien. Farlig och hemsk stad. Nästa gång var vi i Lille, och då var det 3 militärpoliser med maskinvapen som stod ungefär 10 meter från oss, och så var det en polis som kom fram till oss och ville kolla om vi hade vapen eller droger på oss. OMG säger jag då bara. Han hade bara behövt knäppa med fingranrna så hade dom andra militärerna skjutit ner oss. TACK och lov att Zak inte fått sin kniv än.

Vi hann med att ta in på ganska många hotell, ettstjärninga, och vi var INTE kräsna. Någon gång lyxade vi till det mer 2-stjärnigt. haha. Och sista hotellet (tror jag) var ett 3-stjärnigt. FETLYX. Det var fett nice. =)

Jaja, jag orkar inte skriva om allt. 22 dagar skulle ta så lång tid att skriva om. Men jag har haft kul iaf.

Vi kom hem i lördags kl åtta på morgonen. Det var SKÖNT att vara hemma, mindre skönt att skiljas från min dejliga man. Men jag fick ha honom hos mig snabbt igen. Han är härlig han. <3

Igår sov jag hos zak, och så fixade han ett bad åt mig och tände ljus. Det avr härligt att slappna av och bara vara. Sen hade vi bildvisning för zaks familj och åt tårta som jag tålde :D wiie. Det var gott. Och mysigt.
Nu är man tillbaka på jobbet, och livet suger igen. Haha.
Idag ska jag fika med Emelie, sen ska nog Zakbabe sova hos mig inatt.
Imorn blire fika med rhalleh.
Bra bra bra saker sker i min värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0