Lön....

.....imorgon.
aaaah.

Det var supermysigt att fika med min elin. Har inte träffat kvinnan så mycket så det kändes skönt att chilla med dig min rara. =)
Vi gick även till Max för att käka strips :D Vi båda har saknat det från utlandet. Strips med smältost.... mums.
Sen kom zak, så gick vi hem till mig, och rhalleh hem.

Ikväll efter jobbet ska jag till min DLM (dejlige läckra mand, aka Zak), och oj oj oj vad jag ska spela spore. :D Mohaha. Fetkul.

Btw, Oreos är så jävla gott. Men jag blev så ledsen när jag suttit och längtat till lunchen för atyt få gå och köpa mig lite oreos, men så är dom täckta i choklad!?!? Och det fanns inga vanliga kvar. Dom var INTE goda. Eller okej, dom var goda, men dom smakar då inte oreos. Det är bara choklad nu typ. Orka.

Kommentarer
Postat av: Stina

Sluta nu, de var säkert lika goda som vanliga. Det är bara du som är tjurig :P

2008-09-24 @ 18:36:04
URL: http://israfel.blogg.se/
Postat av: henrietta

Är oreos kakorna som finns på thaihyllan? typ två kakor med kräm i mitten.

2008-09-26 @ 17:12:52
URL: http://henkosaurus.blogg.se/
Postat av: Nicci

Japp, dom är typ svarta kakor, med vit kräm i mitten. AS-goda.

2008-09-29 @ 11:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0