Schtini

Det var myspys att fika med kwinnan.
Vi bara pratar och pratar, och jag känner att jag kan prata med dig om saker jag inte skulle kunna prata med andra om. Hehe. Det känns bra. Och du är bra. 
Dock så är jag så avundsjuk på henne. Hon VILL träna. Hon far TVÅ gånger på en och samma dag och tränar för att hon typ känner abstinens. Jag avskyr detta. Varför lyckas alla hålla igång utom jag. Sist jag försökte gick det bara råsämst. Köpte ett kort på korpen, 6 månader. Gissa hur många gånger jag gick och tränade på dom 6 månaderna. TVÅ. 
Usch tvi och blä.

Iiiih, inatt har det inte blivit nå mycket sömn. Varken jag eller bajbis var trötta. Så vi låg minsann och pratade intill morgontimmarna. Men det var mysigt.
Och nu ligger han hemma i min säng och sover. Medans jag är på sugjobb.

Ikväll bär det av till Henkerietta på födelsedagsfika. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0