And I did it!

"vad fräsch du ser ut idag. Måste vara träningen som gjorde susen"
av Johnnie min kära danske kollega.

Så börjar min morgon idag.
Gissa vad.
Igår ungefär från kl 12 till 16.30 velade jag om jag skulle träna eller ej. Men 16.40 bestämde jag mig, just såhär 5 min innan jag slutade att nog FAN ska jag träna. Kan ju inte svika det redan? Och nog fan tränade jag. 25 min på löpband och 25 min på en annan motionsmaskin (ingen aning vad den heter) så alltså sammanlagt 50 mins stenhård motionsträning! I am so happy.

Sen efter det gick jag hem och då hade min älskling diskat så fint och bra, så då städade jag hela läggan. Vilket så jävla mycket var  på tiden. Det var så jävla sunkigt. Nu är det fint igen. Och då menar jag fint. Diskat och dammsugat och fint.

Sen gick jag på Ica och shoppade jordgubbar och grillad karré och potatissallad. GOTT. Och stod och snackade med Stina i förbutiken (heter det så?) . And guess what people????? Gissa vem som ska och träna idag om inte Nicole och Stina!? Oh yes! 
Och faktiskt har jag stämt träff med syrran imorn och ska minsann och träna då också.
Sen på torsdag börjar Zak 8 och jag 9. Eftersom jag lär vakna och inte kommer kunna somna om när han ska upp en timme före mig, tänker jag göra det bästa utav den timmes sömns-bortfallet genom att fara och springa en halvtimme kanske. Såhär innan jobbet. Alltid nice.
Det här med träning börjar bra. Hoppas det fortsätter i samma spår.

Jag känner livsglädje igen!
Och så är jag dessutom förlovad med världens finaste.
Det gör ju inte det hela värre direkt.


Kommentarer
Postat av: emeeeeeeeelie

jag älskar att du har fått tillbaka din livsglädje ;) och vi borde ses snart! JAG SAKNAR DIG KVINNA!

2009-04-21 @ 21:42:16
URL: http://emeeeelieq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0