Ångester (jag vet, det heter säkert inte ens så men fuck you)

Jag har en del ångerster som jag måste ta itu med förr eller senare om jag inte vill gå under.

Först och främst. Jag måste ta mitt jävla körlort! Jag läser carros blogg och ser att hon håller på med att läsa teori, körlektioner hit och körlektioner dit. Jävla crap. Nu får jag rycka upp mig. 
 Två, vad fan tänker jag bli? Vad ska jag läsa vidare till? Ska jag stanna på Aditro resten av livet och avsluta livet med att svara i telefon?
 Tre, när tänker jag komma igång med mitt nya hälsoliv inför beach 09? Jag vet ju att jag vill, borde och måste. Vad är det kvar som hindrar mig? För höga mål. Alltid.
 Fyra, jag måste verkligen börja handksas med min ekonomi. Det kommer sluta med att jag aldrig kommer kunna leva mer än en vecka, samma vecka som löning sen är jag körd resterande tre om jag inte skärper mig.
 Fem, äh. kommer inte på nummer fem just nu. Men jag vet att det finns ett flertal punkter till som borde stå med i denna lista.


Utöver detta vill jag bli av med min övermakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0