B-day!

Japp, då ska vi se.
Igår fyllde jag år. På morgonen kom Zak in med en gitarr och en tallrik bacon och sjöng/spelade en låt som han skrivit endast till mig. Jag fick en alldeles egen låt! Fina älskling. Och sen kom han med en till present. Ringar! Japp. Ni läser rätt. Lovely, lovely honey.
Och jag fick en kamera av min familj i danmark, en rosa och fin kamera.

Sen fick jag även en  fin dikt av en kär vän som jag bara måste visa er, just för att hon är lika härligt och finurligt påhittig på diktskrivning som jag. Haha.

Du är en cool tjej,
jag diggar dig.
Idag fyller du tjugo hela år
du har fina lår.

Du är inget aprilskämt,
tråkigt att vi inte ses jämt
På aditro du jobbar och sliter
än har du inga celluliter

Önskar dig en fin och rolig dag
kanske du får en resa till prag?
Kram på dig snygga du
jag ska iväg och äta palt, och det är NU.

Made by Maria Marklund.
Söta fina kära du. Tack!

Ikväll kommer kära familjen och fikar. Det blir mysigt!

Tack alla som kom ihåg mig igår! Ni var betydligt många och det gjorde mig superglad!
Tack tack tack! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0