Fjantiga Trion

När mina bästa räkor och fläsor var och hälsade på mig när jag fyllde 18 var vi fula och fjantiga som vanligt och skrev en dikt som räkan nyss skrev i sin blogg. Och då kände jag att jag bara var tvungen att skriva in våran fantastiska dikt i min blogg jag med. Flä är då Filippa, Cööle det är jag, och Räkan är Erika. Hehehhe.



Flä står där som en och annan fluga
hon får duga.
Cööle sitter där som ett jävla får
smeker sakta sitt innerlår.
Räkan hon är dagens skämt
sitter där och gapar jämt.
"Räkpower, FLÄCÖÖLE!" är tillbaka igen.
Återsamlade, vadå, än sen!?
 Vi äro förevigt en fjantig trio
men vadå, snart ser ni oss på bio!
Ni får kalla oss för töntar, för det är vad vi är.
Och glöm aldrig någonsin, att det är vi som är bär.

Måste även här följa räkan, BÄR!? WTF?! heheh. Ja, fjantar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0