Hello Healthy Life!

Var och tränade med Stina igår. Jävlar vad jag pressade mina ben. Det är ju dom som behöver bli av med mest och fastas till mest. Och än så länge har jag fortfarande inte ätit något godis. TVÅ dagar utan godis. OMG OMG OMG. Jag är så duktig. Nog för att jag äter jordgubbar och frukt i mängder, men det är mycket nyttigare än godis iaf.

Idag ska jag på gymmet med min söta syster. Det blir också nice. Det blir antagligen att motionera. En timme idag kanske. Vi får se.

I morse när jag stod och klädde på mig vaknade Zak och frågadr yrt:
"vad gör du hemma??" Och jag tänkte whaat? Men visste att han säkert var full fortfarande eftersom han var ut på kalles igår och lurade:
"va? vadå?"
"ja men... ska du inte vara på jobbet?"
"eeh... nä. det är ju kväll? Jag har slutat!"
Han flyger upp mot sin telefon och säger "VA?!" men sen ser han att klockan är 07.00.
Haha min älskling är söt. Full och glad på morgon.

NU sitter jag och taggar inför lunchen när jag får gå hem och pussa på min fästman. Hohoh.

Emelie, jag saknar dig också! Nu jävlar får vi styra upp en fika eller nåt!

Kommentarer
Postat av: emeeelie

haha bra att du saknar mig satan! Jag hade ju blivit ledsen annars ;p Ja FIKA! var, hur, när? ;) ;)

2009-04-22 @ 11:34:35
URL: http://emeeeelieq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0