Idag är det måndag och .....

........... början på ett nytt liv?
Jag ska i alla fall försöka och göra mitt absolut bästa. Inget godis ska in i min mun idag. INGET. Och jag har med mig lite mellanmål i naturdietsform så jag inte ska få upp suget för en liten chipspåse. Och efter jobbet idag ska jag gå på stan lite och hitta mig en jacka, och kanske nån fin klänning. Sen ska jag minsann gå och träna och känna mig duktigast i mitt liv.
Mitt mål är att träna varje dag denna vecka. I alla fall till och med torsdag, ledig fredag och lördag, sen träna söndag igen. Det är mitt mål. Och som skrivet i i tidigare inlägg, jag har för höga mål. Men, två gånger denna vecka SKA jag ta mig iväg till gymmet. Och om det sen då lyckas bli 5 gånger istället så är jag en kvinna som vunnit över sig själv, och då är jag nöjd. Man måste bara komma igång för att få in det i  vardagen. Det blir bra det här.

Jag måste fan även börja tänka på att ta ut håret. Börjar tova sig som fanders i hårbotten. Snart har jag såna här vackra dreads typ. Coolt? Ja, men inte när dom bara är i hårbotten. Snart kommer afrot fram igen! Det blir skönt att slippa styla håret every single day. NICE.

Nu börjar det bli dags för en Naturdiet Shake. För jag börjar känna suget efter lite chips. Så, nu ska jag ta mig en!

See ya!


Ja, jag är så glad nu.

Kommentarer
Postat av: emeeliee

jag håller mina tummar för dig sweetest! ;) I know you can do it! ;D

2009-04-20 @ 11:10:45
URL: http://emeeeelieq.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag hejjar på dig! :)

2009-04-20 @ 11:12:17
URL: http://israfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0