Koppel koppel koppel.

I fredags var jag hos Crazz och festade loss som en annan dåre. Det var fett kul och jag är nöjd. Sen blev det kalles. Lyckad kväll som fan!
I lördags var jag tärd och  sånt, och på kvällen for jag och Zak till Johan och såg film. Det var trevligt.
Igår var det söndag, då for Zak till ayjo och jag chillade biffen hela dagen tills Emelie kom på kvällen och vi såg en "skräckis". Den var inte så speciellt läskig. Men den lyckades göra mig rädd ett par gånger, men Emelie blev aldrig rädd och hon har numera klassat den som sämsta skräckisen. Hehehe.

Idag ska jag ock träna! Ny vecka med nya tag. Skulle egentligen träna igår med Stina. Men det var verkligen inte meningen att jag skulle för att först går jag ner till cykeln, tar några steg och kommer på att jag glömt mina skor. Går tillbaka och hämtar dom. Kommer utanför korpen och kommer på att jag glömt mitt jävla kort! Och det ligger i min jacka som var hemma hos mami. Jävla crap. Då kände jag att det inte alls var lönt. Så, sorry Stina! Men en annan dag. När ödet inte talar emot mig.

Ny  vecka och nya tag med allt. Jobbet, ensam hemma, träning, och tagg.

På söndag ska jag göra nåt. Jag säger inte vad. Men jag försöker tagga till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0