Ödet har bestämt sin gång.

Igår motionerade jag med Naah i 1h. Det var soft. Sen gick jag hem och åt jordgubbar.

I morse gick jag upp 1,5 timmar tidigare och gick och tränade innan jobbet.

Idag på jobbet har jag haft en fasligt sug efter glass eller chokladboll. Efter många om och men så bestämde jag mig för att gå till den hemska automaten för att köpa mig en chokladboll för 6 spänn.
     Allt är frid och fröjd, om man räknar bort mina kollegors skratt för att jag inte klarade att stå emot, tills jag lagt i pengarna och ser lucka nummer 4 är en chokladboll kostar 6 kr. Så vad ska jag trycka? Jo 4 såklart för att få upp lucka 4. Men vad trycker Smart-Nicole? Jo 6 för att den kostar 6kr, så jag fick för mig att det var 6 luckan hette. När jag då försöker öppna luckan som innehöll min boll var den låst. Och öppen var en TOM lucka, nämligen nummer 6.
Jävla crap.

Då jag gick tillbaka till min plats ledsen och grå frågade mina kära kollegor  var godbiten var, så berättade jag om mitt missöde och ödet har visat sin vilja. Och de alla dog av skratt.

Vidare har jag nyss fått veta att min älskling ska på Ayo, i 3 nätter!!!!! Omg. Sova själv i 3 nätter. Jisseeeessssssss. Hahah. Jag klarar mig nog. Jag ska spela spore som fan dock!

Ikväll blir det födelsedagsfika hos Zaks morbror ser det ut som. Det blir trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0