snor en lista från Sofia! Mohaha

Var kommer du ifrån?
Helsingborg

Heter?
Nicole

Hur gammal är du?
20

När fyller du år?
1:a April 

Tycker du om någon just nu?
jaaa <3

Jag samlar på?
godis?

Gröna eller röda äpplen?
gröna Granny Smith

Vilken tid gick du upp idag?
kl 8

Har du sovit i din egna säng inatt?
ja

Har du sovit ensam inatt?
ja :( Zak är på ayjo!

Har du strumpor på dig nu?
jess

Hur svarar du i telefon?
hallå?

Vad ska du göra ikväll?
spela spore!

Vad ska du göra imorgon?
jobba? Hem till mamma och vaxa hennes ben osv osv....

Var vill du bo när du blir stor?
Vet inte... någonstans med min älskling.

Vad vill du bli när du blir stor?
Dagisfröken tror jag visst.

Är det okej att gråta?
Men ja lätt!

När grät du senast?
för en vecka sedan.

Vilken årstid tycker du bäst om?
SOMMAR!

Laddar du ner musik och filmer från internet?
ja .

Skulle du göra om du vann en miljon?
REEEESA!!!!

Bär du glasögon eller linser?
icket. Eller, ibland brillor om jag sitter långt från mitt synmål.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
icket!

Har du piercingar?
naveln.

Har du tatuering?
nej, men vill haaaa.

Vill du gifta dig? 
Jaa!

Vill du ha barn?
DEFF!

Solar du ofta?
nix, känner inte riktigt behovet.

Är du bra på att laga mat?
nej. Inte speciellt.

Gillar du att dansa?
Jaa!

Vilken är din favoritglass?
ååh, vet inte! GLAAASS!!

Tror du på ett liv efter döden?
vet inte. men hoppas det? Orka dö och aldrig mer finnas?

Bor dina föräldrar tillsammans?

Är du morgon eller kvällsmänniska?
vet inte, morgon tror jag.

Vilka hårfärger har du haft?
Svart, och tonat det nån gång.

Är du beroende av något?
godis. . . . . .  :(

Röker du?
ja

Senaste låten du hörde?
The weakness in me

Vad gör du på helgerna?
njuter av ledighet!

Vem kramade du senast?
Zak.

Saknar du någon nu?
Jo det gör jag :(

Vem ringde dig senast?
Zak eller Emelie

Var du glad igår?
ja.. relativt.
Är du bäst?
Självklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0