Då var man här. Ännu en gång.

gud vad jag längtar till den 21. den 21 kl 16.45 är jag en FRI KVINNA! Satan vad jag längtar.

Igår hade vi en liten get together med några från förra klassen + några respektive hos Madde J som det för övrigt var evigheter sen man träffade. Det var riktigt trevligt.
Gamla minnen pratades, skratt och hysteri. Tusan vilken bra klass vi var.

Senare på kvällen när det bara var jag, emma A, madde J,madde C och Zaki så söp vi till ordentligt och vinglade iväg oss till Kalles för att sjunga en låt på deras kareoke-kväll.
(Vad roligt att säga första bokstaven på efternamnet igen på brudarna.)

Idag är jag sinnesrubbat bakis och mår illa. Åt bacon till frukost för att få lite salt. Det var gott. Nu sitter jag här, och ska sitta här till kl 18. Hata. Men efter idag är det bara 10 arbetsdagar kvar. Det är ju något som får mig att vilja överleva dagen och definitivt något att se fram emot.

Just ja, btw. Jag har köpt inlines. Jag äger på inlines. Not. Jag kan inte för allt i världen lära mig att bromsa ordentligt! Jag fattar inte. Jag är nog för ostadig eller nåt. Nåja. Jag kan iaf åka ganska bra på en långsträcka. Då går det alldeles utmärkt. Men så fort det kommer en liten sten eller brunn ivägen så är det fråga om liv eller död.

Nu ska jag fortsätta mitt liv på jobbet som en dödslängtande-men-tänker-överleva-tjej.

HAJDÅ


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Bakisdag, tjalalalala!

2009-08-07 @ 17:10:39
URL: http://madeleinejoh.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, söt nicci! "liten sten eller brunn så är det på liv och död"

2009-08-22 @ 20:53:01
URL: http://yamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0