Lovely Weekend!

Denna helgen har varit helt fantastiskt rolig.

Elelr, allt började i torsdags. Då skulle vi ses några från vår förra älskade klass hemma hos madde. Som jag tror jag skrev om i förra inlägget, men jag orkar inte gå och kolla. Så jag skriver igen. Det var riktigt kul! 

Här får ni en bild från vårt mys:



Alla utom Madde på bild. Hon var och spelade fotboll och kom lite senare. Heheheheh. Och jag saknas även men vadfan, nån måste ju ta bilden?

Hur som haver, i fredags gick jag och la mig tidigt om jag inte minns fel. Så det var väl inget kul att berätta där inte. Men fick ett sms av Emmy att det var fest hos henne på lördagen. Så då taggade jag inför det hela min sömn.

I lördags for jag och badade med Mamma, Cheyenne och Okee. Det var riktigt mysigt att hänge med dom en sväng.
När jag sen kom hem tog jag en dusch och gjorde mig i ordning, sen kom madde och hämtade mig och så bar det av till Emmy. Trots att vi inte var så många där så var det riktigt riktigt kul där.
Sen var det utgång på kalles som gällde.
Efter en massa röj där bar det av till Biggan. Där fick jag inse att finns mycket omoget folk bland oss, som till exempel tre 25 åriga killar som står och fnittrar som tre fjortonåriga tjejer åt att de såg mina troskanter...
Tur att Petter utmanade mig så jag fick säga ifrån, något i stil med "ursäkta. Jag är inte döv. Jag hör allt ni säger. Och jag har valt mina trosor på grund av att jag har mens." Och det var HILARIOUS. Dom blev så ställda att allt dom hade att säga var fånigt : "vad är mens...?"

I söndags for vi till gläntan och badade. Jag, Zak, Petter, Maddalana, Yammi och Emil. Och Emmy och Niklas var där och väntade på oss. Riktigt skönt i vattnet var det ska alla veta. Och jag och zaki passade på att nakenbada! Hihi. Busigt. Jag blev även nergrävd i sanden. Det var jätteobehagligt för jag kunde inte röra en muskel där under den hårt packade sanden.

Kolla min enorma snopp!




So....
TACK till ni som har varit med mig i helgen och torsdagen. Det har varit fantastiskt kul att hänga med er och träffa er igen! Kul att det blev så många träffar också.
Så TACK. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0