45 min

tills jag slutar och det visar sig att emelie sviker helt. Jävla subba. Hheh. Och stina halvsvek för sitt älskade jobb. Nåja, jag är ändå trött. Kan blir skönt att bara fara hem och sova. Och laga mat.
Shit så hungrig jag är.

Jag tänker även gå förbi ica en sväng för att köpa deras fantastiskt goda lussebullar. Satan i gatan så goda dom är. Dock så kommer mina och Zaks, som vi ska baka på fredag under vår lediga dag, bli tusen gånger godare. Eller äckligare. Antingen eller men jag tror mer på förstnämnda.

Vi mååååste verkligen tvätta. Detta håller inte. Jag har inte råd att köpa kläder för att jag inte har några rena. Så att... jag lever på reservkläder till på fredag. Då ska vi tvätta. Inga ursäkter!


Jag vill verkligen dela med mig om min underbara nyhet men kan inte. Eller ja, visserligen. Emelie har ju redan dissat så jag kan ju säga ändå.

VI FICK LÄGENHETEN!!! :D:D WihooO! Vi flyttar 1a mars. Vi blev väckta i morse av att telefonen ringde och jag kände igen numret direkt, PITEBO. Vi sa ja, och jag låg kvar i sängen och trodde det knappt... sen började jag dansa liggandes. Nice! Zak brydde sig inte så mycket. Han tycker det räcker att han ahr sagt att det skulle vara riktigt bra att få den, och när vi väl fick den sa han bara "sweet."

"Måste jag bli lika hysterisk som du?"

Men JAAA. Nördo.

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis! :)

2009-12-02 @ 15:23:36
URL: http://lifeisnotacompromise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0