Change of plans!

Det har skett en liten smula förändring i julschemat!

På julafton ska vi vara hos mamma på förmiddagen fram till bajskalles och sen drar vi till svärfamiljen. Så jag kommer få ge bort juleklapparna till min älskade familj på torSdag! wiie!

Sen på juldagen är det samma. Mamma, sen after xmas.

Men på annandagen bär det av till... fan. Var det arvidsjaur eller arjeplog? äh, same shit. Zak och hans band ska iaf spela på nån festival eller nåt där. Så då ville zak att jag skulle följa, och det låter mysigt! Blir att bo på hotell dessuutom! :D NIICE!

Sen idag fick jag så himla bra nyhete! Min storasyster från USA ska komma till sverige i sommar. Det ska bli såååå kul! Nu måste jag planera vad som ska göras i denna stad så de får se så mycket som möjligt.. heheh.
Perfekt att vi har hunnit flytta till den större lägenheten tills dess. Så himla mysigt det kommer bli!
LÄNGTAR! Ska försöka styra ihop nån FET middagssamling med min familj och zaks familj så alla frå träffa alla!
Min storasyster kommer med sin man Greg, och 3 av deras 6 barn följer också med! Kommer bli aaawesooome! 

Nu slutar jag om 4 min! Då ska jag på stan och spana efter nåt fint att ha på mig på juldagen tror jag .

Hejdå.  


Kommentarer
Postat av: Henrietta

Hur många miljoner syskon har du? ^^,

Postat av: yamina

Åh vad roligt! :D

2009-12-26 @ 23:51:56
URL: http://yamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0