Hemligheter...

Jag gör nåt hemligt och busigt nu. kan tyvärr inte dela med mig, men det är lite komisk situation. hehe. Hoppas det hela går vägen!

Lite updates eftersom jag dissade er igår är....:

Jag hann klart med Zakis julklapp, dock så blev den klar kl 17.16. Hoppas för ALLT i världen att det inte skulle vara inskickat senast kl 17 för då avlider jag. Däremot har jag haft så många ideér till julklapp till min älskade fästman att jag har... ska vi se.. 5 julklappar sammanlagt. Eftersom han fyller år 15 februari tänkte jag att jag kanske skulle dela upp det hela en liten smula. Ge två nu och tre i då. Eller tvärtom. Eller så ger jag alla. Jag orkar inte vänta! Haha har fan för lite tålamod. Nåja.

Igår blev det äntligen av. Jag och stina fann tiden och gick och fikade. Det var mysigt och längesedan sist så tack ska du ha Stino.

Idag vankas det fika med min kära woman Emelie. MYS. Och... ikväll blir det såklart One tree hill. Shit vad jag är hooked. Jag höll till och med på att komma försent idag för att jag slog på ett avsnitt 30 min innan jag började för det var så spännande, men  när det var ca 12 min kvar av avsnittet infann sig mitt vett och jag sprang till jobbet och kom därmed endast 1 min försent. Ingen skada skedd. Hiih hoho!

HEJDÅ
Nu kom älskade Zak på besök till min arbetsplats! Hihi Puss på honom! 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Du får icket glömma att berätta vad denna tidskrävande julklappen är för nå sen! Jag dör av nyfikenhet.

Postat av: Nucalop

Haha jadå henrietta. Jag ska förtälja när tiden är inne. haha :)

2009-12-14 @ 13:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0