Irritation.

Jag är fasligt irriterad.
Dels för att folk inte håller vad som sagts. Men mest för att jag igår satt i FYRA timmar igår och pysslade med en julklapp åt zak på internet. Just när jag ska beställa så börjar allt bugga och allt är borta. Fyra timmar åt ingenting! Såklart hade jag spara, man är ju inte dum, men när jag försökte öppna det sparade dokumentet så var det såklart nå  fel med programvaran?! WTF.
Så nu måste allt göras om. Och jag har bara idag på mig. Jag blir galen. GALEN. Och det måste mest troligt skickas innan klockan 17. Det blir jävligt knapert med tanke på att jag ska fika med stina klockan 15... Helvete. Vi har haft förhinder 3 gången nu. Jag kan ju inte avboka igen.
Dock så kan man alltid fika en annan dag, detta MÅSTE göras idag. Om jag vill ha den i tid till jul såklart. Och det vill jag ju.
Jag får tänka. Och se. Jävla klantigt program. Och jag var helt gråtfärdig igår och Zak försökte trösta mig förgäves med orden "nu kommer det gå fortare när du gör det igen gumman". åååååh. Jag kommer inte ens ihåg allt jag gjorde. Jag är så ARG ARG ARG!

Ikväll ska vi laga lasagne, det var så längesen. Och sen ska vi mysa framför TVn med ost och kex!


Stina, om du läser detta. FÖRLÅÅÅÅÅÅT. Haha. NÅGON dag ska vi hinna med. I promise. hehe.

Kommentarer
Postat av: Stina

Du behöver inte ha dåligt samvete, jag hade också lite grejer att göra idag. Vi tar det imorgon istället, och då godtar jag inga ursäkter :P Jag hör av mig när jag är klar hos frissan :)



Och lycka till med presenten, hoppas det går bättre idag! Du får berätta imorgon vad riktigt du pysslat med som tog fyra timmar :P

2009-12-07 @ 18:21:57
URL: http://israfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0