Julhelgen!

Sååååå.... en liten sum up på helgen.

Julafton var awesome! jag är  riktigt nöjd med mina julklappar, och zaks fina improviserade julrim.
After xmas var fett kul. Tror jag. Det jag minna var kul. Heheh.

Annandagen for vi till arvidsjaur, där zak skulle spela med sitt band på Laponia. Det var kul där. Dock var jag alltför bakis för att orka parta så zak verkade tro att han söp för båda eftersom hans fylla var den värsta ever. haha. Har fan aldrig sett honom så full tror jag. Oj oj oj. Nåja. Det var roligt. Ännu roligare var att jag mådde som en prinsessa dagen efter medan alla andra var bakis. Hihih.

När vi kom hem i söndags hann jag vara hemma typ... 1,5 timmar sen kom elin och hämtade upp mig och så for vi till Emma och käkade tacos! Mummsmmms! Alltid trevligt att träffa alla brudarna.

Igår såg jag och zak film, I love you, man! hette den. Och det var JAG som hittade den och ville se den och zak gav den en FYRA! OMG. WOW! shit. I am teh awesome, som zaken själv skulle sagt.
Någon dag innan nyår, alltså antingen idag eller imorn ska vi se "the truth about love" en film som jag VET till hundra procent att zak kommer ge absolut MAX en tvåa, men han har lovat att se den med mig ändå. Han är då alltför fin min älskade.

Idag jobbar jag till fyra och vi borde verkligen tvätta. Det är crazy.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0