Julkappar och sånt!

Jag är riktigt nöjd mer årets inhandlingar av julklappar.
Hoppas bara att den sista hinner komma innan jul. Har kört på beställningsjulklappar i år. Finns riktigt fina grejer att hitta.
Dock som sagt saknar jag en julklapp som inte kommit än, dom sa ca 14 dagars leverans, och det har nu gått 10, så jag hoppas som fan att den hinner komma. För det är en av de bästa. Hoho.

Snart slutar man, om 30 min för att vara exakt. NICE!


Igår var jag och tittade på min lillebror när han och hans klass sjöng och gick lucia. Dom var så sööööta när dom skulle läsa nån vers och spela fiol och piano. Små 9åringar är härliga!
Sen efter det var slut följde jag med familjen hem till dom och stannade där till typ 01.00. Stackars trötta mamma som skulle upp tidigt, men det var riktigt trevligt och vi hade härliga diskussioner och tittade på gamla kort. Hoho!


Julen i år firas följande :

Julafton blir det att hänga med min kära svärfamilj och myspysa. Det blir nog riktigt trevligt.
Juldagen ska jag vara med min älskade familj och äta och mysa för att sen på kvällen fara på after X-mas. Tagget för det sistnämnda har ej infunnit sig riktigt än, men det kommer säkert när det börjar närma sig och planerna är fastställda.
Annandagen ska jag och Zaki och hem och mysa hos min kära Mama och syskon och äta och sånt där. Det blir finit.

Jag är inte ett stort fan av julen, men jag könner mig ändå nöjd med julplanerna och det kommer bli mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0