onsdag, ny dag full av möjligheter?

JAG ÄR SÅ LYCKLIG!!!!! Ooooh. Men jag kan inte säga nåt om varför. För att Emeli Linerudt inte kan lova att hon tänker komma till stan. Och att jag har en bra nyhet är mitt enda lockbete. Så jag kan ju inte spoila min enda chans att få in henne till stan.
Självklart skulle hon kunna komma enbart för att hon älskar mig och jag är hennes absoluta favorit-Nickan. :D

Lite bad news... Stina jobbar idag ändåååå. Bajs. Så vi får se. Hon slutar efter 17. och jag är nog upptagen då. Men vi får se. Annars blir det någon annan dag.

Idag slutar jag klockan 14.

I AM HAPPYYYY! Vill så gärna dela med mig av nyheterna!!
Tjata på Emelie att hon ska komma till stan så kanske jag kan berätta :D

HEJRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0