OTH

Jag har kommit på varför jag sover så jävla dåligt nu. Det är ju pga mitt oth-maraton (one tree hill). Jag drömmer så jävla mycket och skumt. I drömmen tror jag att jag är med i själva serien och att det är typ på riktigt och har samma problem som dom har och allt möjligt. Så jag bara ligger och vänder och vrider.
Det var samma när vi såg lost, men då var det istället mardrömmar.
oth är lite bättre men mitt hjärta blir ändå krossat nästan varje natt i drömmen så det är också gode jobbigt.
Varför ska min hjärna bearbeta så jävla mycket?

Nåja, från en sak till en annan. Igår sa vi upp lägenheten på Zon, och nu väntar vi på att få hem kontraktet till nya lägenheten på Annelund. Jag är så extremt glad att vi fick den. Nu kommer jag att få dalig motion. Jag har som inget val. Eller jo, ett val: stanna hemma. Hehehhe. Nice nice.

Idag ska Emelie bjuda mig, min fattiga loppa, på mat på vårat ställe. Arbaillo. Hohoh. Och sen ikväll ska jag fika med Stina. Låt nu inga hinder komma ivägen för idag va....!?

Nu ska jag jobba. 3,5 timmar till. Sen är det slut för dagen och även helg! :D

Kommentarer
Postat av: Stina

Vi får hålla tummarna för måndag istället. Det är inte lätt när två busy ladies ska hänga :P

2009-12-04 @ 15:00:51
URL: http://israfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0