Afterwork!

Idag blir det after work på jobbet. Det blir helt fantastiskt. Förutom att jag inte kommer att kunna festa. Jag som taggat alla på jobbet, och längtat mest av alla, har magkattarr som blivit värre de senaste dagarna. Så ingen alkohol för min del. Men kul med afterwork ändå. Se alla chefer lite runda om fötterna. SWEET. Jag kommer nog ta en liten cider ändå dock. Det kan väl inte skada?
Dessutom är det en tävling att alla uppdrag på bygget skulle pimpa sina operations managers. OMG.
Vi måste vinna. Våran OM fick en rosa klänning, nätstrumpor, pumps, smink, och en fin peruk.
Det kommer bli awesome!

Jag ska nog baka något imorn. Är som sugen på det. 
Jag är även sugen på godis. Detta måste vi lösa.

Nu är det lunch om 2 min.

Ciao!

Vi kanske ses på kalles. Eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0