Anus.

Jag är irriterad. Vissa människor gör bara inte det dom ska.
Helvete!



I lördags var det alla hjärtans dag.
Då överraskade jag min älskling med jättegod mat till när han kom hem från jobbet. Sen åt vi jordgubbar och drack champagne och badade. Det var supermysigt.
Sen var det ju även så att han fyllde år dagen efter, så lite fest skulle ju inte vara helt fel.
Så vi drog på roasters en sväng där vi träffade några, sen drog vi hem igen, och då kom Spinnelloch Lars dit. Det var trevligt, och sen drog vi fyra ut på sug-pentan.
Där såg jag en människa jag helst vill slippa se ever.
Men min älskling var ju med, så det var sweet.
Sen var vi hemma typ.... halv tre kanske. OMG.
Jag vart fullare än jag trodde. Snackade med emelie på msn. Heheh. Förlåt om jag var konstig sötnos. Höhö.
Vid fyra drog spinnell och lars, och jag och baby tog bakisbrus.

På söndagen hade jag ställt larm på kl 12. Då gick jag upp och hämtade min present som jag drömt mardrömmar om hela natten.
Det var en synth åt min kära. Nog för att det blev fel sort, men det bidrog till att han kan köpa den nyaste som inte ens kommit än, så alltså var jag duktig som köpte fel. He he he.
Jag var så nöjd med min present. Det tog dock lång tid för honom att säga tack, han var alltför chockad. Och visste inte om han skulle vara glad/chockad/lycklig osv osv.
Men på kvällen sa han massor med tack. Och det kändes bra.
För huvudsaken var ju att han skulle bli överlycklig.
Det var det jag ville ge honom. Något  att bli överlycklig av.
Vi får väl hoppas att han blir det när han får hem den riktiga saken.

På kvällen kom hans familj, kusinfamilj och mormor. Det var trevligt. Jag diggar den där familjen fett mycket, som är så härliga. Och de bjöd dessutom med mig på en skidresa till dundret. FETT MED KUL!
Hoppas det blir av :D

Jag måste bara berätta om allt runt zaks present.
Det första jag sa när jag ville köpa den var att jag var rädd för att köpa fel, men då sa zak att det bara fanns en typ microkorg. Okej, tänkte jag, SKÖNT.
Så då var jag och sa att jag skulle köpa en microkorg. Allt gott allt väl.
Hela natten till söndagen drömde jag mardrömmar.
Jag drömde att jag hade lagt presenten på sängen, och så sjöng jag för honom.
Sen öppnade han den, och där var ett legohus?! 
Han sa helt missnöjt:
"... tack älskling"
"eehm.. ska den se ut så där?"
"nja... den kan se ut på många sätt faktiskt" sa han och fösökte låta övertygande.
"men.. vad ska du använda den här till ens?"
"tja, man kopplar in den i datorn här" Och så visade han mig ett uttag i legohuset.
"Meen... ska det inte vara tagenter på den?" fortsatte jag helt chockad.
"jo, egentligen. Men denna är ju också jättebra!"

HAHAHA. Så jävla sjuk dröm. OMG.
När jag vaknade var jag helt ledsen, men då kom jag på att det bara varit en dröm.
Så jag hämtade paketet och var nöjd som fan.
Men, guess what.
Min långa oroliga oroan över att det skulle vara fel, visade sig vara rätt.
Nog för att det inte, tur som fan, var ett legohus. Men det var fel.
Men, som sagt, nu kan han köpa den han allra helst vill ha.
Och han är så värd det.
<3

Idag är jag arg.
Anledningen är skriven först i inlägget.

Nåväl.

Nu ska jag snart gå och hälsa på min arbetande man som sitter 30 sekunders prommenad från mig. (om man ens vågar lämna sin plats utan att allt kommer vara förstört när man återvänder) 
Älska att ha honom i samma byggnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0