Believe it or not!

Men jag var fan och tränade igår. Jag var hur nära som helst att lämna korpen 3 gånger, men slutade med mina ursäkter och kom på hur pinsamt det hade varit att bara lämna salen där jag plockat fram alla redskap redan. Det var i alla fall hur skönt som helst efter träningen. Och idag ska jag springa i en halvtimme. Om jag orkar. Men jag kan inte ge upp redan så jag måste. 

Jag har trääääningsvärk. Aj aj aj.

------- back from lunch----------

Träffade Johan Spinnell på staden så vi gick och lunchade på Subland. Det var nice.
Så nu är jag mätt och belåten i magen. Nice!

ååh, alltså, jag sitter och funderar på att skippa träningen.
Men nej nej nej. Jag ska fan SLITA mig dit.
Jag ska fan inte ge upp jävla redan herregud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0