Dum dum dum dum.

Mitt mål för igår var att somna tidigt och få en  natt full med skön sömn så jagj kunde komma ikapp min trötthet.

Det som hände:
Igår såg jag Kill Bill volym 1, och sen vart jag trött. Så då somnade jag i sängen, men då höll Zak och Niklas på att se family guy osv, så då väcktes jag ur min supersköna sömn av Zak.
Då gick jag och la mig i soffan i hopp om lugn och ro, somnade gott där med. Efter kanske en halvtimme där också kom Zak och väckte mig. Jävla crap! Två sköna sömnar som kunde blivit nattsömnar väcktes jag ur.
SÅ då var klockan 21, och jag kände mig utsövd och inte redo att somna.
Jag kirrade lite glass och chillade biffen. 
Sen  slog jag på interview with the vampire på datorn, men hann se typ 30-40 min, sen insåg  jag att en skulle vara slut halv ett. Och att jag inte ville somna så sent. Så jag stängde av och försökte somna. Men gosh. OMÖJLIGT.
Så då satte jag mig vid datorn. Och det slutade ändå med att jag stängde av datorn tjugo över tolv, 10 min innan filmen skulle slutat.
Herregud.
Nåväl, jag somnade i alla fall.
Runt halv fyra kom Zak och la sig, och då vaknade jag PÅ NYTT och kunde såklart inte somna  om igen.
Men till slut så lyckades jag. Tydligen, för när klockan ringde i morse var det HEMSKT.
Jag var så trött.
Och nu är jag så trött.
Jag vill avlida.
Mitt mål för kvällen:
Ikväll blir en tidig kväll, hoppas jag lyckas idag då.


Kommentarer
Postat av: Stina

Nästa vecka borde vi verkligen träna :) Kanske ett pumppass? Det var så grymt längesen. Och så känner jag för att styra filmkväll nån dag. Det var också ett tag sen.

2009-02-17 @ 23:54:54
URL: http://israfel.blogg.se/
Postat av: Stina

När slutar du imorgon? Sugen på bodypump kvart över fem? (Ja, jag är världens tönt som kommunicerar via din blogg, men jag ville inte skicka SMS och störa ifall du sover)

2009-02-18 @ 00:00:40
URL: http://israfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0