Ikväll är kvällen....

.... då mina drömmar ska gå i uppfyllning/uppfyllelse. (?)

Hm.
Tänk om det vore så väl.
Att allt jag nånsin drömt om ska bli verklighet, idag.
Nåja.
Jag är inte så lyckligt lottad.
Jag tar det jag får och tackar och tar emot.
Vissa dagar känns allt hopplöst, och vissa dagar känns allt bra.
Igår var en dålig dag.
Idag kändes bra. Ett tag.
Hoppas det ändras sen.
Imorn kommer bli bra för då ska jag vara med min WOMAN (emelie) och se på vår älskade Edward och sen ska vi äta, sen blir det sexparty. TAGG.

Jag har ont i magen mest varje dag.
Det suger.

Mitt nässpraysberoende är faktiskt dock borta nu.
Har inte tagit nässpray sedan i förrigårkväll.
Och min näsa är helt och hållet fri.
Galet skönt.

Jag har köpt massa lotionsprodukter idag.
FYNDAT med andra ord.
Köpte en Biotherm celluli, och en Biotherm biomains för 520 spänn sammanlagt. Och då fick jag ett paket med biothermprodukter som kostade 497.
Fett värt.
Men nu är jag fattig.
Det får vara.

Jag längtar till 19 mars. Då drar jag och baby (lägg märke till min första länkning!) till danmark till min danska/amerikanska familj.
Det blir nahaaaajs.


Nåja, god weekend som man säger i danmark.
Jävla härmapor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud kvinna, jag sa ju till dig först av alla :P Men Zak fyller ju år så du visste ju inte vad ni skulle hitta på. Men om ni har har några födelsedags- eller alla hjärtans dag-planer är det bara du kommer förbi och super med oss :D

2009-02-09 @ 21:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0