Jul, juuUUUuuuul, ståååÅåÅÅåålande jul...

Jul, juuUUUuuuul, ståååÅåÅÅåålande jul...

Så skulle rubriken se ut, men icke. Inga små bokstäver nej.

Nu är det helg och imorn är det alla bajsarnas dag.
Då blir det mys och champagne med min älskade. Det blir värsta mysigt.

Jag är på ganska gott humör.
Sitter här ensam på jobbet och väntar på att få gå hem. Jag har sista kvarten själv idag.
Det är så tragiskt att se alla droppa, en efter en. Tills den sista innan mig går, och jag blir lämnad kvar ensam och skör.
Speciellt jobbigt är det när det är fredag.
Orka liksom.

Nåja. Jag slutar om 11 min, (klockan är 17.49 just nu).

Jag har ont i min mage :(
Chefen bjöd på massa godis, inte bra för min magkatarr. Inte bra alls.

Ikväll blir det en slapp kväll, förmodligen lite despeh.

Nä, nu ska jag nog läsa bloggar i brist på annat.
Eller bara sitta och tycka syn om mig själv, ensam och plågad som jag är.


God weekend!


--------------uppdate-------------
OMG.
Det var ju visst blandat mellan stora och små bokstäver.
Gud så ouppdaterad jag är.
Skit samma.
Allt får stå kvar.
I ain't erasing (nej, jag vet inte om det blev rättstavat) anything.

GLAD HELG!
Ha det! (hejdå på norska)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0