Kocckoo

Helgen har varit minst sagt kocckoo.
I fredags fick min käre kollega en hjärtinfarkt. Det var det obehagligaste jag varit emd om på länge.
Tur som är så är han säker, och läget är stabilt.
Och vi alla hoppas att han är tillbaka redo för fest och fit for fight på fredag.
När vi pratade med honom sa han:
"ja, jag måste ju jävlas med Nicole varje dag, så hälsa henne att detta var dagens jävulskap."
Herregud. Den snubben är min favorit. Och det är  tomt utan honom.

På kvällen kom min familj och gav Zak sina försenade presenter. Han fick massa verktyg.
Och så sov Cheyenne över.

På lördagen for vi till acusticum för att se Cheyenne sjunga i kör. Det var trevligt. Då träffade vi även Petter och Madde. Dom var duktiga såklart.
På kvällen blev det fest. Först var vi väldigt få, men efter ett tag var vi alltför många. Det barkade aldrig tur som var dock. Folk som man inte träffat kom, som Petter och Madde, och folk man helst inte vill träffa kom, som.. *****. Och sen folk jag INTE ALLS viste vem dom var kom också. Men mycket kärt folk var där som tur var.
Sen försvann Zak. 20 min gick. Sen sprang jag och Stina runt på hela jävla stan och letade karlen i säkert 30 min. Jag grät som en tönt hela tiden medans jag ringde runt till alla tänkbara som kunde vara med honom. Han hade såklart glömt sin telefon hemma, och jag fruktade det värsta eftersom han var så full och var utan jacka.
Hur som helst så hittades han i källaren efter att Simon tvingat oss att komma tillbaka.
Där hade han deckat skönt. Och jag var arg och grät som en idiot.
Två kära canalare hjälpte mig få ut alla ur läggan, så vi kunde gå och sova.

Igår var vi hemma nästan hela dagen och hade desperate housewives maraton. Det var mysigt.
Vi tog en liten paus dock och for på acusticum och såg ett afrikanskt band.
Dom var coola.
Och det var Zaks mamma som var schysst och insisterade på att betala, tur det, för vi är jävlat blanka..
Söte Zak-mor.

Tjorvigt inlägg kanske. hehe. Läs den som orkar.
Hur som helst, helgen har varit kockoo som  sagt, men även jävligt trevlig.
Inatt har jag sovit gott. Många timmars sömn.
ÄLSKA.
Nu väntar jag bara på att dagen ska ta slut.

Kommentarer
Postat av: emmmmeeelie

Min arm är slaktad. Åh aj, så sämst jag är. Hur som helst, du hade en händelserik helg hör jag. Jag önskar att jag kunde dela den med dig. Men på lördag, då jävlar :) Då blir det mys för hela slanten! :)

2009-02-23 @ 12:35:41
URL: http://emeeeelieq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0