Mag-skitjävla-katarr.

Ja, tredje gången gilt. (stavas det med ett eller två L? hjälp mig gärna.)
Har haft ont i min mage tre gånger under en 1,5 veckors period. Och det var inte bara lite ont, utan det var outhärdligt. (wtf? heter det så?)
Hur som helst, första gången fick jag gå hem från jobbet, andra gången kunde jag inte somna en kväll, och idag vaknade jag och grät som ett barn för att det gjorde så ont.
Så då tänkte jag att det var dags att kolla upp det, och minsann. Jag har magkatarr.
(alltå, är det jag som stavar som ett mongo eller ser allt knepigt stavat ut?) Hur som helst.
Jag fick medicin, och ska ta den i 30 dagar.
Hoppas att det hjälper.
Det tråkigaste är att jag inte få äta så mycket bacon jag vill, och inte får äta apelsin och inte dricka juice med fruktkött!!! Och jag ÄLSKAR hallon/apelsin juice med fruktkött!
Åh, stackars stackars stackars mig.
Orka ens ha magkatarr.

Nåja.
Vad gör man?
man gillar läget och lever vidare.

Moving on.
Ikväll hoppas jag att vi ska se min film.
När annars liksom?

And moving further on.
Min kära mor fyller år på torsdag. Och jag har en fett bra present.
Kan inte säga det här eftersom hon läser ibland.. hehe.

Moving even further than that.
Slutar om fyra timmar.
Då ska jag gå och lämna igen mina tre filmer som jag hyrde fär 1,5 veckor sedan.
Alltså blir det en förseningsavgift på 120 spänn. Något jag definitivt inte har råd med, speciellt inte efter dagens oväntade besked. Och det känns ännu mer ovärt eftersom  jag inte ens sett en av filmerna.
I SUCK.

Moving on to the last stop.
Jag har lite semi-ont i magen. Och det känns inte bra, medicinen verkar inte ha börjat verka än.. Dock ska jag som sagt snart hem. Det är ju bra.
Eller ja, snart och snart... men det känns bättre om jag låtsas.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Stina

Men gud stackare! Finns väl inget värre ställe att ha ont på än magen. Men tur att du vet vad det är och har fått medicin så det blir bättre.



Men allvarlig, spin nån dag när du inte har ont i magen?

2009-02-10 @ 15:16:17
URL: http://israfel.blogg.se/
Postat av: emelie

Jag hatar att din mage har ont :/ Jag hoppas att den lägger ner och att du får äta bacon igen in no time ;)

2009-02-11 @ 09:12:29
URL: http://emeeeelieq.blogg.se/
Postat av: Jag

2 L

2009-02-12 @ 12:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0