shit.

Jag var fan och tränade i morse. Sprang i en halvtimme.
Tråkigt nog hade jag glömt handduk. Men jag var så jävla svettig, och skulle gå och jobba 20 min senare. Så det var varken tal om att skita i att duscha eller springa hem och duscha. Så jag tog mig en jävla massa papper, gick in och duschade skönt, och sen torkade jag mig med papper. Haha.
Tur som fan att ingen var i omklädningsrummet när jag kom ut med massa papper runt mig.
Herrejösses.
Men satan vad nice det var att träna på morgonen, och jag känner mig så jävla hurtig.

Igår kväll var en läskig kväll. Zaks mormor skulle köra mig och Zak till Cissi så vi kunde hämta Zaks plånbok som han hade glömt där. Allt gick väl allt gick bra. Men  på vägen hem börjar en bil blinka och ha sig bakom oss, och sen började den blinka med blåljus och fan. Så vi tänkte att det var en ambulans och saktar in så de ska kunna köra om. Men inte de saktar in de med. Så då fortsatte vi köra och då började dom blinka som fan. Så vi stannar, och Zaks mormor nästan skrek "lås dörrarna!". Då kom det fram en man som var helt vanligt klädd och jag säger "eeh, det där är INGEN polis!" Så då satte hon foten på gasen och vi körde. Vi var helt rädda och stackare. Och hade en läskig man körandes bakom oss och slutade inte följa efter oss.
Vi körde och ställde oss utanför polishuset i stan för vi var rädda. (haha). Nog fan hittade dom oss och kom fram till oss och så rullade Barbro ner rutan och  sa "ja? vad handlar detta om?" Och han svarar "hej, detta är piteå polis"
Hahahah. Då började vi skratta som tokar. Dom ville bara ha ett vanligt alkohol-blås-test.

Ja, det var trögt att glömma bort att det finns civilpoliser.
Men SATAN så rädd jag var. Jag trodde det var någon galen mördare eller något.
Se, poliser är dumma. Bara skräms och har sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0