värsta bästa sötisen ever.

Hihi.
Igår när jag kom hem från jobbet var det nersläckt, och tända ljud i hela köket.
Min älskling ville överraska mig med en god middag. Och jag lovar, den var megagod.
Och jag älskar tända ljus. Det var en så mysig stämning. Love it!
Sen hade han tänkt bjuda mig på bio.
Den började kl åtta.
Han bokade biljetter och så föreslog jag att vi skulle ta en mysig liten powernap.
Powernapen blev desvärre för lång, och när vi vaknade var klockan halv åtta.
Då beslöt vi oss för att vara hemma och mysa istället, och såg hot rod.
OMG vilken rolig film. Hohoho.

Idag är jag på gott humör.
Har sovit allt jag ska.
först powernapen på 1,5 h. Och så en 9 timmars lång sömn inatt.
UNDERBART.
(Stina, tur att du var en tönt och skrev här, för jag hade garanterat vaknat av ditt sms där strax innan tolv, och haft svårt att somna om igen. Så tack är du är en tönt. ^^ haha)

Idag SKA jag träna.
Jag har hittat på ursäkter i 3,5 veckor nu.
Nu får det fan vara nog.
Jag ska på styrkemix för att få igång tagget.
Styrkemix är bland det roligaste som finns i träningsform.
Någon dag ska jag på pump också.
Och ursäkterna måste bort.
Idag ska jag släpa dit mig.
För jag vet hur skönt och bra jag kommer må efteråt.
Det är bara att ta sig dit som suger, (trots att korpen är just under mig.)
Gosh!

Kommentarer
Postat av: Stina

Okej, styrkemix idag och pump nästa vecka?

2009-02-18 @ 11:58:23
URL: http://israfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0