2009

Ja, nu sitter man här på jobbet igen.
Satan vilket jobbigt humör jag blev på direkten.

Nåja.
Kanske en liten update på mitt "lov" eller semester som en vuxen dam skulle sagt.

Nu har vi äntligen flyttat, och livet smider på i vår lägga!
Zak har stått för maten hittills, och så trivs jag bra. Med tanke på hur himla god mat min karl gör.
Allt går bra och ni måste komma och säga tja.
Inflyttningsfest kommer, och ni som vi vill ha där kommer bli bjudna.
Blir dock två st, annars hade lägenheten blivit överfylld.
Så för att göra det hela enklare, så tar vi en fest med "Zaks kompisar" och en för "Niccis kompisar".
(Johan, du vet vilken du ska på)
Sen att alla är bådas kompisar förstår ni nog alla.

Vad mer har hänt?

Julen var härlig.
Nyår, var mysigt/ trevligt/ fett/ kul/ oväntat/ bark/ ingen champagne/ inget tolvslag.

mer då....?

Äh, vem bryr sig?
Pallar inte skriva om all skit som hänt.... Skulle bli ett så långt inlägg efetrsom mitt liv är så händelserikt.

Men kortfattat om vad som är nytt:

Jag trivs i läggan med min älskling.

Kommentarer
Postat av: Emma

Wiiie! :D vad roligt att ni trivs! Jag kommer förbi och norpar åt mig lite fika nån dag ;) Lycka till med resten! (och för guds skull, zak fick väl inte igenom sin idé med sofforna väl..?)

2009-01-05 @ 12:43:07
URL: http://waaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0