GHud! Jag är fasligt ledsen för mitt uppehåll..

Förlåt förlåt.
Ett uppehåll nu på... TVÅ DAGAR!?! wooow.
Ber så hemskt mycket om ursäkt kära läsare.
Hehehe.

Igår till middag gjorde jag champinjonsoppa, och stekte banon till.
GOTT.
Idag till lunch gjorde jag champinjonsoppa, och stekte bacon till.
SÅ HIMLA GOTT.

Jag förståååååååår inte hur jag inte kan bli less.

Det kom även ett paket idag.

Zak har överraskningar åt mig hela tiden.
Idag fick jag fortsättningen på Twilight av honom!
Och även en annan vampyrbok.
WIIIIE.
Min pojkvän är en gulleplutt.

Tja... vad ska man säga.
 
Imorn är det lön, och på lördag blir det hår!


Jag fyller år 1:A April.
Japp, aprilskämt.
Jag ÄR ett skämt.

Min önskelista till 20-års dagen äro:

TWILIGHT the movie.
SODA-stream.
En fet micro. (Så jag kan göra popcorn)
Mixer.
Vattenkokare.
Hmm... Vad mer?
PENGAR!?
En bärbar dator FFS!!!

Äh.
Önskelistor är svårt.
Jag vet dock att twilight tha fucking movie skulle göra mig AWESOMELY glad.
Hehhe.

Jag fyller år 1:A April.
Japp, aprilskämt.
Jag ÄR ett skämt.


Nu ska jag äta blodapelsin för dom äger här på jobbet.


Kommentarer
Postat av: kärring

Finns det någonting som du inte äter bacon till?? :p hahah! Åh fortsättningen på twilight är fantastiskt bra! Du måste skynda på nu!.. och på tal om nu, NU är jag hungrig och längtar till våran dejt senare idag ;p

2009-01-23 @ 10:15:30
URL: http://emeeeelieq.blogg.se/
Postat av: Leenia

Haha kommer du ihåg Chrisopher Kindler som gick på Frosta, i B. Han e oxå ett april skämt. :P Så ni fyller år på samma dag. :)

2009-01-28 @ 22:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0