Twilight i mitt hjärta.

I fredags var vi barnvakt åt mina bröder. Det var mysigt att ha dom på besök.
I lördags gjorde jag hårförlängning. Är inte helt fullt så nöjd som jag borde vara så jag ska tillbaka.
På kvällen var det hejdå-fest för Elin hos Emmy.
Senare gick vi ut.
Kalles hade "en-ut-en-in" och vi pallade inte slösa hela kvällen med att stå i kö och KANSKE komma in, så v drog på jävla kuk-pentan. Det var inte kul där. Det var megasämst folk ute, och det var allmänt megatråkigt.
Så jag gick hem och var full och arg och röt åt folk och pratade för mig själv.
I söndags såg jag twilight. Superdålig kvalla meeeen, jag brydde mig inte. Jag fick reda på att den inte kommer släppas förrän 21mars. And I ain't waiting till then!
Mådde underbart av att se den.
Edward är lovely! Haha. (Fjortis-Nicole)

Bara så ni vet. KÖP BAKIS-BRUS. OMG.
Dom smider.

Nu är det en ny arbetsvecka.
Och jag är så tröööööött.


Alla bara ringer och knackar på .
Dumjävlar.


Kommentarer
Postat av: Johan Åberg

Om man på zon knackar det på för jämnan.

2009-01-26 @ 17:29:51
URL: http://asgodnintendo.blogg.se/
Postat av: woman!

AH jag måste få se ditt vackra hår! Jag är otroligt nyfiken! Jag jobbar imorgon 13.15-18.15, kom förbi mig eller ta en 2 minuters rast när jag tar min lunch och visa mig ditt fantastiska jag! :) Call me!

2009-01-26 @ 22:42:37
URL: http://emeeeelieq.blogg.se/
Postat av: maria

Nicci, BRA att du köpt bakisbrus, nu är du en i gänget ;D

2009-02-05 @ 15:04:52
URL: http://maaarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0