Glitter och Glamour, Hollywood!

Ikväll är det jobbfest. Det blir nog helt fantastiskt kul.
Det är nämligen glitter och glamour, hollywood-tema. Så alla kommer vara så fina och vackra. Det tycker vi om!

Inatt har jag sovit typ 10h. Äntligen en morgon då jag vaknar före väckarn och bara ligger och chillar tills den ringer. Myspys.

Sen skulle jag vara en ultimat flickvän/sambo och göra frukost åt min man, men han var inte nöjd, för jag hade glömt att salta jävla havregrynsgröten. Otacksamme karl. Schysst ens.

Festen ikväll börjar 18.30, och jag slutar såklart 18.00. Kul ens. Har en halvtimme på mig att bli fin. Men Nokiagänget, två electroluxare och en canalare ska till Stina och förballa. Så då drar vi dit direkt vi slutar för att göra oss fina ihop, och sen gå iväg till röda mattan.
Wiie! Det blir nog kul. Och mest troligt utgång senare. Fett!

Kommentarer
Postat av: NaCl

SALT FINNS I ALL MAT!!!

2009-06-12 @ 11:02:45
Postat av: kärring

jag tror att du blir snyggast av alla ;D jag hör av mig till veckan! :) Ha så kul ikväll!! kanske slår en pling redan ikväll och kollar hur du har det ;>

2009-06-12 @ 17:49:49
URL: http://emeeeelieq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0