Helgens bravader!

I fredags var jag först och fikade med kära Emelie. Sen for jag hem och deppade för mig själv.
I lördags däremot, var det andra biffar och stekar. Stink ringer mig runt tolv typ, då gick vi på systemet och sen gick vi på Gina för att köpa nån klänning inför årets premiär på uteservering på 1906. Först for vi till klubbgärdet kl två och satt där på en gräsmatta och smuttade lite vin. Sen runt fem fick vi skjuts till våra hem för att göra oss i ordning inför kvällen. Runt halv sju drog jag iväg till Stink och där började festen! Sen for vi runt och flängde och mös i kvällssolen.
Det var en fett kul kväll. Pinsamma sms slängdes iväg. Och pinsamma pratstunder men det är sånt man får ta! Helt okej.

Detta förtjänar lite bilder på några hottisar



Brocoli och Calippo!



Elin, Challe, Stink och Nickan

Läckert!

Nu sitter jag här på jobbet och laddar inför nästa helg som förhoppningsvis blir minst lika kul.



HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0