tralllaaa

Ja, fredagen var minst sagt intressant.
Började hos Stina, där infann jag, Björn, Adam och Zak sig. Senare även David. Runt 20 drog vi till festen.
Det var riktigt trevligt och roliga lekar. Sen runt... 22 kanske, tänkte några av oss att det skulle vara smart att gå och fixa en stämpel på kalles så man slapp kön till när vi ville in och hänga. Zak var inte sugen på något sådant, han ville hellre dansa med våra medelålderskvinnor till chefar och sådant. Hahaha. Vid ett tillfälle hade han uppknäppt skjorta, och slipsen knuten runt huvudet. My god. Tur att jag inte var där och såg det.

Vi gick iaf och tog en stämpel sen gick vi hem till Stina och hängde där , och chillade, festade, partade och hade fett kul. Senare kom även Zaki dit, jävligt full och nöjd att han fått upp cheferna på dansgolvet.

Senare under natten råkade han på något vis slå ett vinglas i huvudet på sig själv, och varken han eller jag fattade någonting förrän jag ser blod RINNA från pannan på honom, och allt han kunde få ur sig då var "oops?"
Haha. Söt. Nåja, efterfest på akuten. Trevligt värre.

Lördagen var en jävligt slapp och skön lördag. Vi såg film hela dagen typ. Mysigt värre.
Och söndag var även den en skön och slapp dag. Lika bra det.

Nu är det en ny vecka. Nice bajs. Eller inte. Jag vill hem och sova. Och hem till min blodman. Haha.

hejdå. Orkar inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0