Home sweet home!

Nu äro vi hemma från danmark. Det har varit så trevligt och bra.
Mina systrar är så himla fina och söta.
Nikoline som är 4 år, fick en hat/kärleks relation. Och det var så kul att se. Ena stunden gjorde hon allt för att få hans uppmärksamhet, och skrek läspande "zaaaak, see this" och andra sekunden sa hon argt "hold op" som betyder sluta på danska.
Vi var och badade med dom två små liven en dag, och en dag gick jag och Zak runt i köpenhamn och shoppade osv. Sen var det dop i söndags, jävligt tråkig präst, men det var sött när flickan döptes. Och för er som inte vet så är jag numera gudmor. :D
Jag blev totalt förälskad i min nyaste lillasyster, som är ett mirakel då hon föddes alltför tidigt, och man visste inte om varken hon eller mamman skulle överleva. Nu lever båda och babyn är smällfet, precis som en baby ska vara. Och luktar gott, precis som en baby ska göra.
I måndags (igår) for vi hem. Det var helt sinnesjukt sorgligt, och jag grät. När vi landat på arlanda ringde en ledsen Emilie och berättade att jag hade glömt min kofta och att det var bra för då kunde hon krama den när hon saknade mig. Så jag sa att hon fick den. Jag är en underbar syster. Hehe.

Vårt jävla bagage fastnade i stockholm, och vi måste själva ansvara för att åka till kallax och hämta skiten trots att vi fick information om att det skulle gå hela vägen. Sugigt som fan. Nåja. Så kan det gå.


Jag saknar mina systrar, ni ska få lite bilder så ni ser hur fantastiskt söta dom är.



   
                        

Fina fina fiiiina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0