Manlös och kvinnofull

Nu är min älskade man på väg till kallax för att färdas till stockholm för att sitta vid VIP borden med gratis buffé i lets dance skiten. Vad sägs om den?
Han och en kollega till honom vann en tävling och fick det som pris. For idag kl 12, och kommer hem imorn runt 13.
Ganska coolt och kul för honom, men stackars mig som måste vara utan honom en hel jävla natt.
(Jag är patetisk, jag vet.)

Ikväll kommer min käraste Emelie. Vi ska gå på lustgården en sväng, och sen ska vi hem till mig och mysa och se film. Och så klart måste vi se lets dance för att se om baby syns i TV och om han ger mig någon slängpuss. Haha.

Nåja, nu är det fredag och det känns skönt. Veckan har gått fasansfullt fort.
Det känns väldans kul att min kvinna ska till mig ikväll. Längesen vi var ensamma och kunde prata helt ostört så det blir najs att fetta och gotta med henne.

Men, som sagt.
Manlös och kvinnofull ikväll!


Kommentarer
Postat av: Johan Åberg

Ja gud, jag kan inte föreställa mig hur det känns att sova ensam en HEL natt!

2009-03-08 @ 02:34:02
URL: http://asgodnintendo.blogg.se/
Postat av: underbarakvinnan

Det var ju en fasansfullt trevlig kväll! Den otäcka filmen var ju sanslöst läskig. Haha! Mitt hjärta slog så hårt! Tack för en underbar helg ;) Ses och hörs snart igen hoppas jag! ;) Och tack för tipset om violglassen, den var amazing!

2009-03-09 @ 01:40:54
URL: http://emeeeelieq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0