Naturdiet? Naturdiet..... (!)

Nu har jag kommit ett steg längre i min minskning. I alla fall i tänket.
Häromdagen skulle jag ta på mig ett par byxor, men jag fick fan inte igen dom. Då fick jag jävlat panik och bestämde mig för fullt. JAG SKA NER I MINA KLÄDER OCH SLUTA TRO ATT KLÄDER BÖRJAT BLI SMÅ I STORLEKEN OCH INSE ATT JAG BLIVIT STÖRRE ÄN NÖDVÄNDIGT. (ja, onödigt med caps kanske men jag är så arg på mig själv att jag låtit detta ske).
Om jag ska våga visa mig inför beach 09 måste jag börja snarast. Så som sagt, naturdiet är inköpt och jag börjar på måndag. Jag är inte så pepp som jag borde. Och tanken var egentligen at jag skulle börja idag, men då ska Zak göra spagetti och köttfärssås ikväll, och det kan man ju inte missa. Och det är lika bra att börja en måndag, början på en ny vecka och en ny livsstil liksom. Så atte... I'm happy. Eller inte. Jag kommer hitta nya ursäkter. Det vet jag ju redan. Men skit samma damn it. Nu måste jag fan hålla mig.

FET MAT OCH GODIS ÄR SÅ GOTT!!! det är ju det som suger.

Nåja, nu är det snart helg och det är sköhöhöhönt. Längtar liksom. Och längtar även efter maten som väntar hemma. Mumma! Och längtar om än mer till min födelsedag.

Vill ni se något sinnesjukt kul så titta på youtube och sök på slow jerk. Det klippet är så jävla kul.

Kommentarer
Postat av: emeeeelie

haha ska du börja med naturdiet din nörd? haha. Tur att du och jag ska gå ut och gå imorgon då ;) då är vi båda lite duktiga, skönt med motion. Och så belönar vi oss med bio sen :) Lycka till med dieten snyggtroll! Jag håller tummarna för dig!

2009-03-27 @ 15:59:41
URL: http://emeeeelieq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0