Oh My Goood>!!"

I fredags kom då min emelie till mig. Ja, ni får reagera på att jag säger "min emelie" men hon är nämligen min så jag får säga så.
Vi såg Vacancy. SNABELA vad den är  läskig!!! Oj my god. Vi fick ta tre pauser i filmen för att våra hjärtan inte skulle ge upp. Efter filmen slog våra pulser onormalt fort, så då bestämde vi oss för att lugna ner oss och se hair. Den kändes mycket bättre.
Kvinnan min sov ju hos mig. magaad, så trevligt. Vi satt uppe och babblade till fyra liksom. Men kvinnan somnade inte förrän närmre sex tydligen. Eller var det senare? haha . Nåja, trevligt var det. Tycker jag i alla fall.
 Vi har även beslutat oss för att vi ska vara hippies i sommar, och åka på roadtrip. Om någon av oss lyckas ta vårt jävla körkort tills dess. Men det är i alla fall vårt mål.


I lördags kom honey hem runt ett och väckte mig med "honey, I'm home!" Det tyckte jag var jättekul. Hihi. Sen på eftermiddagen gick jag hem till mamma och åt mat, det var så längesen jag var hemma så jag tyckte det var dags. Och sen bjöds det på massa alkohol. Så då blev det party. Sen gick jag hem full och trött.

I söndags såg vi despeh hela dagen, och sen  runt sex gick vi till Zaks mormor Barbro och åt mat. Det var gott. Sen gick vi hem igen runt åtta och fortsatte se despeh.

Nu har vi sett så fantastiskt mycket despeh att jag inatt drömde att jag var med i serien. Helt sinnesjukt.
Inatt vaknade jag dessutom bara en gång. Så jävla skönt. Har alltså haft en nästan helt ostörd natts sömn.

Idag är jag ganska pigg faktiskt, trots att jag bara sovit 7 timmar. Men som sagt, det var 7 ostörda timmer (minus en vakning).

Jag är .... hungrig!

Kommentarer
Postat av: emeeeeeeeelie

Det var en riktigt trevlig kväll och jag ser verkligen fram emot våran hippi sommar ;) vi måste dock hitta en sån där cool van, eller annan läcker bil. Och som du nämnt i ditt inlägg så är ju körkorten en viktig del i planerna. haha.

2009-03-10 @ 01:29:24
URL: http://emeeeelieq.blogg.se/
Postat av: tjolahopp

och jo, jag är din haha! vi är varandras kärringar! hoho

2009-03-10 @ 01:31:06
URL: http://emeeeelieq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0