2,7 kg lösvikt, = 180 spänn.

Idag har varit en trevlig dag. Började med att jag och zäki gick till gallerian och skulle shoppa lite, sen stötte vi på dennis och hannah. Det var trevligt trevligt. Efter en lång stund i gallerian gick vi till sunes och käkade. Det var mysigt.

Senare på kvällen for jag och bäbs till Norrfjärden för att hämta Ture, och på vägen hem tänkte vi ta en tripp förbi öjebyn till den där kiosken som har massa godis. Ingen aning om vad den heter, men hur som helst skulle vi förbi och se om de hade öppet. Vilket de tyvärr hade. Jag, gottegrisen som jag är, hamnade i himmelriket och jag gick ut ur kiosken med 2,7 kg lösvikts godis, och därmed 180 spänn fattigare. 
Jag har aldrig någonsin köpt så mycket godis på en och samma gång, och nu mår jag fett illa. Jag mår dåligt. Och känner ett tvång att fara och träna bort skiten. Tyvärr så är gymmet stängt, och imorn kommer jag inte känna samma illamående och värdelöshet, så då kommer det inte vara på tal om nåt gym. Så väl har jag lärt känna mig själv.

Imorn har jag sovmorgon till 10.15. SWEEEET!!!
Och jag är även helt pinsamt fattig.


GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tjaaaa :) jag ska åka med Ingela och hennes storasyster :P det kommer bli fett nice xD på apollo.

2009-05-18 @ 19:12:17
URL: http://madeleinejoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0