HILARIOUSLY HILARIOUS

Oh my lord. Det gjorde min dag. Kollegor alltså.
Och allt detta över en ynka cigg. Hihi.

Idag ringde ett okänt nummer till mig och säger "hej nicci, det är petter!" Kul! Och pojken ville inget, utan mest bara säga hej och kolla läget med mig. Fint! Han är nere i stockholm och lever musikerlivet och har trippar till både afrika och new york på gång i sommar. coolers. Killen som lever livet.

Idag blir det shopping på coop tillsammans med brocoli. Och imorn blir det lunch med henne. Det blir nog nice ska ni se.
Sen håller jag på att tagga inför lördag då jag och broccan förmodligen ska ta en heldagsfest med mys och sup (ja, jag låter som en fjortis). Sen att vi båda håller på att bli sjuka är väl en annan sak. Lite alkohol skadar aldrig.

Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0