nervositeten tog över fetingmycket.

Jag kunde inte prata. Jag kunde inte stå. Jag kunde inte röra på ansiktet. Jag kunde knappt öppna munnen. Och jag kunde definitivt inte sjunga. Det var ett totalt FIASKO som Jihde själv skulle sagt.
Dagen var rent sagt ett slöseri på min rygg. Min rygg fick lida grymt mycket och allt var bark. Och jag är med i  jävla TV. Hoppas bara att jag inte kom med under vissa speciella delar av programmet. OMG.

Det var skönt att få komma hem till min älskade älskling och bara ligga och mysa framför datorn i vår sköna säng.


Jag har sagt det förut och jag säger det igen ; ALDRIG MER.
Denna gången är det på allvar alltså. En hel jävla timme hade jag ont i magen efteråt alltså. FY I FAN. Och min rygg och nacke gör fortfarande ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0