Puss på dig

Ikväll blir det FEST med Brocoli! :D Det blir fett med nice. Vi inleder vår sommar full med fest. Enda skillnaden med idag är att vi är lediga imorn. Men i sommar blir det andra bullar. Vi har redan varnat chefen för att det kommer bli trötta torsdagar fulla med bakishet. NICE! SWEET! AWESOME!
När jag slutar bär det av hem direkt till Stina och där inleder vi kvällen genom att hon lagat mat och vindrickande. Brocoli och Calippo kommer att äga kalles. Eller nåt.

Min älsklo kom förbi här på jobbet och drog ut mig i regnet för att pussas. Jag har alltid velat pussas i regn. Nog för att det inte regnade så mycket, men tanken var oerhört fin och god. Min söta kärleksman.

Nu taggar jag de sista 3,5 timmarna som är kvar, och längtar in i det sista. Och medan jag sitter här är Zäki och köper vin åt mig för min sista slant. Denna månadens lön har barkat. TOTALT. Men det är okej.




Jag är sugen på en bulle med bulleeeee..... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0